tunceli escort, sakarya escort aydın escort bolu escort düzce escort kütahya escort mardin escort izmit escort gebze escort bafra escort erzincan escort
alanya escort alanya escort kuşadası escort kuşadası escort bodrum escort didim escort alanya escort

Blog hakkında

Noluyov sana AdSense? Noluyov sana AdSense?

Blög naber? sana adsense’den 1.15 dolar kazandığımı yazmak için uğradım. Korkulu bi sevinç var içimde. Ya adsense’den banlanırsam? ne yaparım sonra? 20 dolarcık kaldı. Biraz daha gayret edip hesabı banlatmadan..

İşin bitti olm senin İşin bitti olm senin

Evet evet kesinlikle bitti, artık tamamsın. Kategorilerini ayarladım ve lanet yazıları ilgili yerlere gönderdim. Hep ben çalışıyorum blog. Bıktım senden. Bir günde kendi kendine yazsan da beni şu bloglama işinden..

Yine başlıyorum Yine başlıyorum

Evet blog belki sana bahsetmemişimdir ama ben ücretsiz site tanıtımı sitesi açıyorum. Birisi diğer warez sitesi olan warezmall.com için, diğeri ise blogoloji.net. Warezmall kısmen ingilizce olabilir ama blogoloji.net tamamen Türkçe..

Belki de Belki de

Kim bilir belki de site tasarımını değiştiririm, Kim bilir belki de yazılarımı değiştiririm, Kim bilir belki de kategorilerimi tekrar düzenlerim Kim bilir, kiim biliiiiir. Ben vardım sadece ben, ben ve..

Level Up Level Up

Bu temayı kullanırken level atladığını düşündüm bu adamın. Kim mi bu adam? Tabiki de Suat Türkmen kişisi. Eski temalarındaki gibi ağır grafik tasarımlarını elinin tersiyle ittirmiş ve bu css mannağı..

Evvet tekrar sahalardayım Evvet tekrar sahalardayım

Yazamamazlık çok kötü bişey blög. Hele ki blög’un sandbox denen google zımbırığı bişey içinde kaybolduysa keyfin öyle bi kaçıyoki, anlatamam yazmam lazım… Eski blög’u bıraktım çünkü rahat edemedim orada, mülteci..

Hala virüs, hala virüs Hala virüs, hala virüs

Ne zıkkım bişeymiş şu virüs yaa :S sitemde virüsün v’si yok ama nedense google aramalarında hala sitem zararlı olarak çıkıyor. Google’mı işini yapmıyor yoksa gerçekten mi virüslü sitem. Hem virüs..

Tek bi kategoriden yazsam? Tek bi kategoriden yazsam?

Düşündümde blog, bütün yazacaklarımı kendi kategorisinde yazmaktansa, tek bi kategori açarım, her bi yazımı oraya yazarım. Ne dersin lan nasıl olur sence? Sana düşün demedim, buranın patron koltuğunda ben oturduğum..

Daha 2 gün önce değiştirmiştim Daha 2 gün önce değiştirmiştim

Lan blog! nedir senin çektiğin bu sefalet? 2 günde bir tema değiştiriyorum, veritabanını bozucam senin bigün oh olucak. Sürekli yenilenmek iyi midir? Belki yarın bi daha değiştiricem temayı kimbilir. Bu..

Blogu kurcalama işi bitti! Blogu kurcalama işi bitti!

Hey blog, yeni görüntünü beğendin mi? Beğenmede göreyim hadi! Temayı sağolsunlar Design Disease abiler yapmışlar ve çok cix olmuş tema… Böyle temalar normalde ücretlidir ama Design Disease abiler hayır duasıyla..