Dünya nereye gidiyor arkadaş? Dünya nereye gidiyor arkadaş?

Belki de insanlar da insanlık denilen icat kalmamıştır. Bugün gazete okuyup bi bakınayım dedim neler olmuş bitmiş. (malum tv yasaklandı şu bünyeye) Sağ alttaki küçük 250×250 boyutlarındaki haber dikkatimi çekti...

Kişisel174 yorum
Belki de Belki de

Kim bilir belki de site tasarımını değiştiririm, Kim bilir belki de yazılarımı değiştiririm, Kim bilir belki de kategorilerimi tekrar düzenlerim Kim bilir, kiim biliiiiir. Ben vardım sadece ben, ben ve..

Lanet is back! Lanet is back!

Çoo…oook sinirliyim. TınTın Net’in gazabına uğradım. Lanet gibi çöktüler evimin şu küçük odasına… Olay dün akşam 6 civarlarında başladı. Aklıma gelen herşeyi yaptım. Hiç kimseyle muhatap olmadım, Sorunları giderdim. Derin..

Kişisel2 yorum
Tek tek gelin lan Tek tek gelin lan

Lanet olasıca yabancı blog yazarları ve sex shop sahipleri sitemin tüm tershanelerine girmeye çalışıyorlar. İbret olması amacıyla ikisinin yazısını sallandırdım sağ tarafta. İlk yorum atanın sitesini beğenmedim ve yorumdan kaldırdım...

Kişisel174 yorum
İkinci bi başlığa girin vakkası İkinci bi başlığa girin vakkası

Yazı yazarken nedense konulara başlık bulamıyorum. Zorla bişeyler çıkartıyorum, Malmıyım :Z. Bu gün öğlen 3’den beri ite köpeğe bağlayarak deliler gibi döndüm durdum. Nedeni ise sayım yapıyor olmamdı. Tarihimde ilk..

Kişisel193 yorum
Nikita Dizisi Nikita Dizisi

Hey blög! şu aralar Nikita’ya fena sardım. Nikita bir dizidir, süperdir, izlenmelidir. Konusunu anlatmak gerekirse; Nikita küçükken uyuşturucu madde kullanıyor ve ölümün eşiğine geliyor. Bu sırada devletin kurduğu ve devletin..

Online oyun fenomenliği Online oyun fenomenliği

Düşündümde blög, şu sanal alemde ne kadar da çok online oyun oynama sitesi açılmış yahu, bilindik bi kaç tane var mesela travian, metin 2 cart curt oyunlar var, bunlar baya..

Oyun178 yorum
Lanet belası geri döndü! Lanet belası geri döndü!

İlk lanet; Ayın 12’sinde her sene yapılan lanet genel envanter olacak. Antalya’nın çevre illerinden de destek gelecek işimiz kolay olacak ama sıkıntılı iş be blög. İkinci lanet; Ayın 6’sında Albiso..

Kişisel207 yorum
2 Aydır su borcu ödeyemiyorum 2 Aydır su borcu ödeyemiyorum

Evet blög, geçen ay fatura geldi ödeyemedim. Bu ay da geldi onuda ödeyemedim :/ Çok fakiriz biz :/ Ödeyemiyoruz. Neden ödeyemiyoruz konusuna gelince bu kesinlikle benden kaynaklanmıyor. Kimden kaynaklanıyor o..

Kişisel225 yorum
Müdür naber? Müdür naber?

Sana bugün evin en ücra köşesinden yazıcam blög. Tuvalet değil korkma, orada wireless yok henüz. Yazdığım oda misafir odası, geniş geniş, duvarda plazmik bi televizyon en 106’sından, turuncu koltuklar bana..

Kişisel226 yorum