kuşadası escort

depresan

ooouuuuğğğğv yeee ooouuuuğğğğv yeee

Yaptım oldu. Aşağıda okuduğunuz boyutu küçük yazıda bi deneme yapmıştık. Bloga yazmayı akıl edemediğim için dakikalar geçti tabiki 😀 SEO’m iyi derecelerde. Hatta pörfek kıvamında. Google’da olmayan bi kelimeyi yazdım..

Yıllık izinden sonra… Yıllık izinden sonra…

Yeni bir işe başlıyormuşum gibi sanki, pislik bi heyecan kapladı içimi. 11 gündür göremediğim arkadaşarı görebilmenin heyecanı da olabilirdi bu. Naaptın neettin işlemlerinden sonra hayvanlara bağlayarak çalıştım ve şuanda gözlerimden..

Kişisel157 yorum
Başlangıç olarak Başlangıç olarak

Evet blög, başlangıç olarak sitemize ekleyeceğimiz demo programların veya freeware programların, gerçekten ücretsiz lisans altında indirildiğini test eden bir siteye kaydını yaptırmakla başladım. Site uluslar arası kanunlara göre hareket ediyor...

Kişisel98 yorum
Zamanı geldi blog Zamanı geldi blog

Selam blög. Anladım ki sadece kişisel pöykürüklerimle bir yerlere gelemicem. Onun için bu günden itibaren sana yeni ve güncel konular bulucam. Mesela bi hotfile hesabı alıp, yasal yollardan indirilen tüm..

Kişisel181 yorum
Ço…oook zaman geçti be blög Ço…oook zaman geçti be blög

Hatırlar mısın sana aşık olduğım kızı yazdığımı? Hatırlar mısın karşında salya sümük ağladığı mı? Deli fırtınalar kopmaya başladı yine içimde… Bir kaç ay önce birine deliler gibi aşık olmuştum. Karşılıksız..

Kişisel638 yorum
Heeey! Ne yapıyorsun bakalım sen? Heeey! Ne yapıyorsun bakalım sen?

Nerelerdeydin yahu? hiç mi özlemedin yazılarımı? İnsan bi arar sorardı 🙁 Hergün baktım sana google’da ama bulamadım. Gitmiştin sanki hiç benim olmamışcasına…Özledim seni. Sana bağırıp çağırmayı. Sonra da çekip gitmeyi…..

Kişisel194 yorum
Pezemenk hayat! Pezemenk hayat!

Bu gün gerizekalılar gibi evde oturdum. Dün gece 2 de çıktığım evden, anca sabah 5 gibi gelebildim. Geceleri dışarda dolaşmak daha mantıklı geliyor. Sessiz sakin, it kopuklar bile uyuyor oluyor..

Kişisel899 yorum
En Lanet Net TT Net En Lanet Net TT Net

Sıkmaya başladı bu ttnet. İki film indirip, günde en fazla 5 saat facebook ve diğer sitelerde takılmanın bedeli 16 gb olamaz. Birileri benim internetimi mi hacılamışlar acaba? Şimdi dank etti..

Kişisel217 yorum
Yazasım geldi Yazasım geldi

Naber la? son 300 yıldır yazmıyorum. Neden yazmıyorum bilmiyorum. Unutulmuyosun ama yazılasında gelmiyor. Bişey beni tetiklemiyor sana yazmak için. Güncel değilsin blog, ne yapıcam seninle bilmiyorum. Mal gibi site site..

Kişisel212 yorum
Ayağımdan kurşun yedim Ayağımdan kurşun yedim

Evet ayağımdan kurşun yedim blög. Nasıl oldu diye sorma. Heryerden ateş ediyorlardı zaten. Tanklar vardı. Bizimkiler kullanıyordu. Kipadan çerezci Erdal’da vardı. Tanklardan birisini o kullanıyordu. Bu tanklar çok gelişmişti. Çift..

Kişisel286 yorum